ZAKRES USŁUGI:
- Przygotowanie serwera pod instalację produktu.
- Instalacja oprogramowania na wskazanym serwerze.
- Uruchomienie konsoli zarządzającej wedle wytycznych klienta.
- Wgranie licencji.
- Włączenie odpowiednich modułów po stronie serwera.
- Dodanie wiadomości/elementów UI użytkownika końcowego wedle wytycznych klienta.
- Utworzenie oraz dostosowanie znaczników klasyfikujących pliki oraz wiadomości.
- Powiązanie poziomowe znaczników.
- Dodanie niestandardowych reguł oznaczających pliki oraz wiadomości.
- Utworzenie polityki wykorzystującej znaczniki oraz oznaczenia wedle wytycznych klienta.
- Utworzenie listy domen, które będą uznawane za bezpieczne per każdy znacznik.
- Przygotowanie, instalacja oraz konfiguracja agenta po stronie stacji roboczej.
- Sprawdzenie poprawności działania systemu, w razie potrzeby dostosowanie ustawień.
WYMAGANIA WSTĘPNE:
1. Inżynier Bakotech wykonuje zlecone prace w miejscu instalacji rozwiązania wyłącznie w asyście przedstawiciela integratora/partnera;
2. Do wykonania zleconych prac bezwzględnie wymagane jest dostarczenie precyzyjnych i jednoznacznych informacji technicznych, dokumentacji oraz wytycznych, niezbędnych do właściwej parametryzacji rozwiązania, przykładowo:
- oczekiwane znaczniki klasyfikujące
- liczba poziomów klasyfikacji oraz powiązania między nimi
- miejsca, w których będą dane znaczniki umiejscawiane (np. stopka, metadane)
3. Klient/Partner powinien zapewnić na dzień przyjazdu inżyniera Bakotech wszelkie niezbędne wyposażenie dodatkowe wymagane do poprawnego przeprowadzenia prac implementacyjnych;
4. Przygotowana maszyna fizyczna bądź wirtualna spełniająca wymagania sprzętowe rozwiązania Boldon James;
5. Klient/Partner powinien przygotować na dzień przyjazdu inżyniera Bakotech infrastrukturę teletechniczną w sposób pozwalający na poprawną konfigurację rozwiązania.
INFORMACJE DODATKOWE:
Zakres usługi wsparcia wdrożeniowego nie obejmuje doradztwa w zakresie dobrych praktyk tworzenia polityk bezpieczeństwa oraz zapewnienia zgodności z obowiązującymi przepisami, normami itp.,
Zakres usługi wsparcia wdrożeniowego nie obejmuje żadnych zmian i rekonfiguracji w jakimkolwiek elemencie infrastruktury użytkownika/klienta, nie będącym rozwiązaniem stanowiącym przedmiot zleconych prac implementacyjnych.
Zakres usługi wsparcia wdrożeniowego nie obejmuje masowej instalacji agentów na stacjach końcowych.