ul. Drukarska 18/5 30-348 Kraków
+48 12 340 90 30

ADIT Premium Support

ADIT Premium Support

 

W usługach centrum kompetencyjnego ADIT oferujemy możliwość zakupu usługi ADIT Premium Support dla rozwiązań z oferty dystrybucyjnej grupy BAKOTECH. 

Rozszerzone usługi wsparcia technicznego pozwalają podnieść efektywność zakupionych rozwiązań przy eliminacji ryzyka przestojów w pracy związanych z problemami technicznymi powiązanymi z użytkowaniem i eksploatacją posiadanych rozwiązań bezpieczeństwa IT. 

 

Korzyści dla Partnera

  • przeniesienie odpowiedzialności za świadczone usługi wsparcia technicznego na partnera zewnętrznego (ADIT)
  • brak konieczności szkolenia i utrzymywania pracowników odpowiedzialnych za utrzymanie klientów korzystających z rozwiązań danego producenta
  • minimalizacja liczby zgłoszeń serwisowych

Korzyści dla Klienta

  • szybkie i pełnozakresowe posprzedażne wsparcie techniczne autoryzowanego dystrybutora
  • wysoka jakość usług związana ze specjalizacją w ramach rozwiązań oferowanych w grupie dystrybucyjnej BAKOTECH
  • certyfikowani inżynierowie, zapewniający profesjonalne procesowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klienta w języku polskim

W ramach ADIT Premium Support  (APS) otrzymujesz:

  • wsparcie mailowe/telefoniczne dedykowanego inżyniera (8x5)
  • wsparcie on-line 24x7
  • wymiana uszkodzonego sprzętu następnego dnia roboczego (NBD)*
  • udzielanie odpowiedzi na zgłoszone zapytania dotyczące udokumentowanych funkcjonalności i sposobów ich parametryzacji
  • wsparcie procesu identyfikacji przyczyn nieprawidłowego działania sprzętu/rozwiązania
  • poszukiwanie metod rozwiązania zidentyfikowanych problemów
  • pomoc w zakładaniu zgłoszeń serwisowych bezpośrednio u producentów
  • eskalację procesu realizacji napraw/wymiany sprzętu przez producentów (także zlokalizowanych poza granicami Polski)

 

 

W chwili obecnej APS oferowane jest dla następujących rozwiązań:

  • WATCHGUARD
  • MAILSTORE
  • WITHSECURE
  • TITANHQ
  • GFI (Kerio Connect, Kerio Control)
  • WEBROOT
  • CARBONITE

*usługa dla zgłoszeń usterek, które zostały potwierdzone przez ADIT do godziny 15.00

W celu zapoznania się z Ogólnymi Warunkami Usługi, kliknij tutaj.

Usługi dostępne w ADIT i/lub BAKOTECH oraz pod adresem: wsparcie@adit.pl

Skontaktuj się z nami

Zgodnie z art. 6 ust. 1 a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016r. wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach związanych z powyższym zgłoszeniem przez Adit Sp. z o.o. z siedzibą w Kraków, ul. Drukarska 18/5. Podaję dane osobowe dobrowolnie i oświadczam, że są one zgodne z prawdą. Zapoznałem(-am) się z treścią polityki prywatności firmy Adit Sp z.o.o, w tym z informacją o celu przetwarzania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i prawie ich poprawienia. Rozumiem, że w każdym momencie mogę wycofać swoją zgodę, a wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano wcześniej. Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych, w tym dotyczących informacji produktowych, wydarzeń oraz szkoleń, przekazywanych przez Adit Sp. z o.o. zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2018 r. poz. 650).