ADIT Premium Support
W usługach centrum kompetencyjnego ADIT oferujemy możliwość zakupu usługi ADIT Premium Support dla rozwiązań z oferty dystrybucyjnej grupy BAKOTECH.
Rozszerzone usługi wsparcia technicznego pozwalają podnieść efektywność zakupionych rozwiązań przy eliminacji ryzyka przestojów w pracy związanych z problemami technicznymi powiązanymi z użytkowaniem i eksploatacją posiadanych rozwiązań bezpieczeństwa IT.
Korzyści dla Partnera
- przeniesienie odpowiedzialności za świadczone usługi wsparcia technicznego na partnera zewnętrznego (ADIT)
- brak konieczności szkolenia i utrzymywania pracowników odpowiedzialnych za utrzymanie klientów korzystających z rozwiązań danego producenta
- minimalizacja liczby zgłoszeń serwisowych
Korzyści dla Klienta
- szybkie i pełnozakresowe posprzedażne wsparcie techniczne autoryzowanego dystrybutora
- wysoka jakość usług związana ze specjalizacją w ramach rozwiązań oferowanych w grupie dystrybucyjnej BAKOTECH
- certyfikowani inżynierowie, zapewniający profesjonalne procesowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klienta w języku polskim
W ramach ADIT Premium Support (APS) otrzymujesz:
- wsparcie mailowe/telefoniczne dedykowanego inżyniera (8x5)
- wsparcie on-line 24x7
- wymiana uszkodzonego sprzętu następnego dnia roboczego (NBD)*
- udzielanie odpowiedzi na zgłoszone zapytania dotyczące udokumentowanych funkcjonalności i sposobów ich parametryzacji
- wsparcie procesu identyfikacji przyczyn nieprawidłowego działania sprzętu/rozwiązania
- poszukiwanie metod rozwiązania zidentyfikowanych problemów
- pomoc w zakładaniu zgłoszeń serwisowych bezpośrednio u producentów
- eskalację procesu realizacji napraw/wymiany sprzętu przez producentów (także zlokalizowanych poza granicami Polski)
W chwili obecnej APS oferowane jest dla następujących rozwiązań:
- WATCHGUARD
- MAILSTORE
- WITHSECURE
- TITANHQ
- GFI (Kerio Connect, Kerio Control)
- WEBROOT
- CARBONITE
*usługa dla zgłoszeń usterek, które zostały potwierdzone przez ADIT do godziny 15.00
W celu zapoznania się z Ogólnymi Warunkami Usługi, kliknij tutaj.
Usługi dostępne w ADIT i/lub BAKOTECH oraz pod adresem: wsparcie@adit.pl