WYMAGANIA WSTĘPNE:
- Zakupione usługi wykonywane są przez ADIT w miejscu instalacji rozwiązania w asyście przedstawiciela integratora/partnera, który zakupił usługę,
- Na dzień realizacji usługi przez ADIT Partner zobowiązany jest do przygotowania właściwego środowiska oraz zasobów po stronie klienta, w tym:
- Dostarczenie precyzyjnych i jednoznacznych informacji technicznych, dokumentacji oraz wytycznych, niezbędnych do właściwej parametryzacji rozwiązania, przykładowo:
- adresu IP serwera LDAP (jeżeli istnieje),
- adresu IP serwera pocztowego,
- lokalizacji plików PST,
- wymagań dotyczących retencji danych.
- Przygotowanie niezbędnej platformy serwerowej wraz z systemem operacyjnym z rodziny Windows, nie starszym niż Windows 7 / Server 2012.
- Przygotowanie przyłącza zasilania oraz przyłącza do sieci teleinformatycznej.
- Przygotowanie infrastruktury teletechnicznej pozwalającej na poprawną konfigurację rozwiązania, w szczególności:
- niezbędną konfigurację sieci teleinformatycznej,
- niezbędną konfigurację systemów teleinformatycznych, z którymi instalowane rozwiązanie będzie współpracować.
- Dostarczenie precyzyjnych i jednoznacznych informacji technicznych, dokumentacji oraz wytycznych, niezbędnych do właściwej parametryzacji rozwiązania, przykładowo:
ZAKRES USŁUGI:
- Przygotowanie serwera pod instalację produktu.
- Instalacja oprogramowania na wskazanym serwerze.
- Instalacja MailStore Gateway (opcjonalnie).
- Konfiguracja inicjalizująca.
- Aktywacja platformy, wgranie licencji.
- Konfiguracja rozwiązania według wytycznych Klienta/Partnera w zakresie:
- uwierzytelniania użytkowników,
- importu użytkowników i grup z serwera LDAP,
- konfiguracji profili archiwizacji wiadomości e-mail,
- ustawienia profili eksportu wiadomości e-mail (opcjonalnie),
- nadania odpowiednich uprawnień użytkownikom (np. do skrzynek współdzielonych),
- konfiguracji zasad przechowywania wiadomości e-mail,
- dostosowania opcji audytu poszczególnych działań użytkowników i administratorów,
- konfiguracji automatycznego tworzenia nowych magazynów bazodanowych,
- podłączenia serwera SMTP w celu wysyłania powiadomień lub alertów poprzez wiadomości e-mail,
- konfiguracji zadań administracyjnych, np. wykonywanie cyklicznych kopii zapasowych, przetwarzanie reguł przechowywania, uruchamianie profili,
- konfiguracji reguł dostępu do platformy (np. poprzez stronę internetową, add-in do Outlooka, dodatkowy serwer IMAP) oraz wgranie certyfikatu szyfrującego ruch,
- przygotowania paczek .msi MailStore Client (opcjonalnie)
- przygotowania paczek .msi dla wtyczki (add-in) do Outlooka (opcjonalnie).
INFORMACJE DODATKOWE:
Zakres usługi wsparcia wdrożeniowego nie obejmuje doradztwa w zakresie dobrych praktyk tworzenia polityk bezpieczeństwa oraz zapewnienia zgodności z obowiązującymi przepisami, normami itp.,
Zakres usługi wsparcia wdrożeniowego nie obejmuje żadnych zmian i rekonfiguracji w jakimkolwiek elemencie infrastruktury użytkownika/klienta, nie będącym rozwiązaniem stanowiącym przedmiot zleconych prac implementacyjnych.