ZAKRES USŁUGI:
- Montaż fizyczny urządzenia we wskazanej szafie rack, bądź instalacja oprogramowania na wskazanym serwerze.
- Fizyczne lub logiczne podłączenie interfejsów sieciowych.
- Aktywacja urządzenia/maszyny wirtualnej oraz wstępna konfiguracja:
- aktywacja licencji,
- konfiguracja ustawień oraz preferencji systemowych i sieciowych,
- integracja systemu z usługami katalogowymi AD.
- Konfiguracja polityk bezpieczeństwa:
- konfiguracja ustawień agentów, między innymi:
- tryb pracy agentów,
- częstotliwość aktualizacji polityk,
- ustawienia file tracing’u oraz file shadowing’u,
- dodanie zaufanych urządzeń do systemu,
- konfiguracja modułu Enforced Encryption,
- ustawienie praw urządzeń dla poszczególnych grup/komputerów/użytkowników,
- przygotowanie czarnych oraz białych list,
- konfiguracja polityk kontroli wysyłanej treści poprzez aplikacje desktopowe,
- konfiguracja polityk skanujących komputery w poszukiwaniu treści.
- konfiguracja ustawień agentów, między innymi:
- Konfiguracja integracji z wspieranym systemem SIEM (po stronie EndpointProtector).
- Konfiguracja kopii zapasowych.
- Przygotowanie paczek instalacyjnych agentów.
WYMAGANIA WSTĘPNE:
- Zakupione usługi wykonywane są przez ADIT w miejscu instalacji rozwiązania w asyście przedstawiciela integratora/partnera, który zakupił usługę,
- Na dzień realizacji usługi przez ADIT Partner zobowiązany jest do przygotowania właściwego środowiska oraz zasobów po stronie klienta, w tym:
- dostarczenie precyzyjnych i jednoznacznych informacji technicznych, dokumentacji oraz wytycznych, niezbędnych do właściwej parametryzacji rozwiązania, przykładowo:
- do utworzenia polityk bezpieczeństwa konieczne jest określenie m.in.:
- adresacji sieciowej, zabezpieczeń systemu oraz ustawień SMTP/proxy/Active Directory,
- oczekiwanych aktywnych polityk bezpieczeństwa, osobno dla danych w spoczynku oraz danych w ruchu, nie wykraczających poza możliwości instalowanego rozwiązania,
- uprawnień poszczególnych użytkowników.
- do utworzenia polityk bezpieczeństwa konieczne jest określenie m.in.:
- dostarczenie precyzyjnych i jednoznacznych informacji technicznych, dokumentacji oraz wytycznych, niezbędnych do właściwej parametryzacji rozwiązania, przykładowo:
- Przygotowania miejsca do instalacji urządzenia, zapewniającego warunki eksploatacyjne zgodne z dokumentacją techniczną instalowanego urządzenia.
- Przygotowanie przyłącza zasilania oraz przyłącza do sieci teleinformatycznej.
- Przygotowanie infrastruktury teletechnicznej pozwalającej na poprawną konfigurację rozwiązania, w szczególności:
- niezbędną konfigurację sieci teleinformatycznej,
- niezbędną konfigurację systemów teleinformatycznych, z którymi instalowane rozwiązanie będzie współpracować.
INFORMACJE DODATKOWE - COSOSYS
Zakres usługi wsparcia wdrożeniowego nie obejmuje doradztwa w zakresie dobrych praktyk tworzenia polityk bezpieczeństwa oraz zapewnienia zgodności z obowiązującymi przepisami, normami itp.,
Zakres usługi wsparcia wdrożeniowego nie obejmuje żadnych zmian i rekonfiguracji w jakimkolwiek elemencie infrastruktury użytkownika/klienta, nie będącym rozwiązaniem stanowiącym przedmiot zleconych prac implementacyjnych.
Zakres usługi wsparcia wdrożeniowego nie obejmuje instalacji agentów na stacjach końcowych.
Usługi dostępne w ADIT i/lub BAKOTECH oraz pod adresem: wdrozenia@adit.pl