WYMAGANIA WSTĘPNE:
- Zakupione usługi wykonywane są przez ADIT w miejscu instalacji rozwiązania w asyście przedstawiciela integratora/partnera, który zakupił usługę,
- Na dzień realizacji usługi przez ADIT Partner zobowiązany jest do przygotowania właściwego środowiska oraz zasobów po stronie klienta, w tym:
- Dostarczenie precyzyjnych i jednoznacznych informacji technicznych, dokumentacji oraz wytycznych, niezbędnych do właściwej parametryzacji rozwiązania, przykładowo:
- do utworzenia polityk filtrowania jest określenie m.in.:
- adresu IP serwera pocztowego,
- progu klasyfikacji wiadomości jako spam,
- akceptowalnych załączników,
- listy wyjątków.
- do utworzenia polityk filtrowania jest określenie m.in.:
- Przygotowanie serwera niezbędnego do instalacji rozwiązania.
- Przygotowanie infrastruktury teletechnicznej pozwalającej na poprawną konfigurację rozwiązania, w szczególności:
- niezbędną konfigurację sieci teleinformatycznej,
- niezbędną konfigurację systemów teleinformatycznych, z którymi instalowane rozwiązanie będzie współpracować.
- Dostarczenie precyzyjnych i jednoznacznych informacji technicznych, dokumentacji oraz wytycznych, niezbędnych do właściwej parametryzacji rozwiązania, przykładowo:
ZAKRES USŁUGI:
- Instalacja oprogramowania na wskazanym serwerze.
- Konfiguracja inicjalizująca.
- Aktywacja platformy.
- Konfiguracja rozwiązania według wytycznych Klienta/Partnera obejmująca m.in.:
- ustawienia sieciowe,
- synchronizację czasu,
- uwierzytelnianie użytkowników,
- połączenie z serwerem poczty elektronicznej,
- wstępną konfigurację polityk poczty przychodzącej i wychodzącej,
- reguły filtrowania treści, w tym ustawienia antywirusowe oraz załączniki,
- silnik antyspamowy, w tym RBL’e, baza Bayes’a, Penpals,
- pomoc w konfiguracji reguł poczty wychodzącej,
- dodanie wyjątków,
- konfigurację kwarantanny,
- personalizację serwera.
INFORMACJE DODATKOWE
Zakres usługi wsparcia wdrożeniowego nie obejmuje doradztwa w zakresie dobrych praktyk tworzenia polityk bezpieczeństwa oraz zapewnienia zgodności z obowiązującymi przepisami, normami itp.,
Zakres usługi wsparcia wdrożeniowego nie obejmuje żadnych zmian i rekonfiguracji w jakimkolwiek elemencie infrastruktury użytkownika/klienta, nie będącym rozwiązaniem stanowiącym przedmiot zleconych prac implementacyjnych.