WYMAGANIA WSTĘPNE:
- Zakupione usługi wykonywane są przez ADIT w miejscu instalacji rozwiązania w asyście przedstawiciela integratora/partnera, który zakupił usługę,
- Na dzień realizacji usługi przez ADIT Partner zobowiązany jest do przygotowania właściwego środowiska oraz zasobów po stronie klienta, w tym:
- Dostarczenie precyzyjnych i jednoznacznych informacji technicznych, dokumentacji oraz wytycznych, niezbędnych do właściwej parametryzacji rozwiązania, przykładowo:
- do utworzenia polityk filtrowania jest określenie m.in.:
- adresu IP serwera LDAP (tylko w przypadku synchronizacji użytkowników z LDAP),
- godzin pracy i blokowanych kategorii,
- akceptowalnych rozszerzeń,
- słów kluczowych w zawartości strony,
- listy wyjątków.
- do utworzenia polityk filtrowania jest określenie m.in.:
- Przygotowanie infrastruktury teletechnicznej pozwalającej na poprawną konfigurację rozwiązania, w szczególności:
- niezbędną konfigurację sieci teleinformatycznej,
- niezbędną konfigurację systemów teleinformatycznych, z którymi instalowane rozwiązanie będzie współpracować.
- Dostarczenie precyzyjnych i jednoznacznych informacji technicznych, dokumentacji oraz wytycznych, niezbędnych do właściwej parametryzacji rozwiązania, przykładowo:
ZAKRES USŁUGI:
- Pomoc w pierwszym uruchomieniu usługi.
- Konfiguracja rozwiązania według wytycznych Klienta/Partnera w zakresie:
- ustawień sieciowych i lokalizacji,
- synchronizacji czasu,
- uwierzytelniania użytkowników,
- instalacji serwera pośredniczącego DNS Proxy i serwera WADA (WebTitan Active Directory Agent) - w przypadku importu użytkowników z usługi Microsoft Active Directory,
- wstępnej konfiguracji polityk filtrowania ruchu sieciowego,
- konfiguracji proxy oraz inspekcji SSL,
- konfiguracji filtrowania rozszerzeń,
- filtrowania treści stron internetowych,
- utworzenia lub importu certyfikatu PEM,
- konfiguracji wyjątków i przekierowań,
- raportowania i logowania,
- personalizacji serwera.
INFORMACJE DODATKOWE:
- W przypadku instalacji serwera pośredniczącego DNS Proxy, należy przygotować miejsce do instalacji oprogramowania, zapewniającego odpowiednie warunki eksploatacyjne oraz przygotowania przyłącza do sieci teleinformatycznej, zgodnie z dokumentacją techniczną producenta.
- Zakres usługi wsparcia wdrożeniowego nie obejmuje doradztwa w zakresie dobrych praktyk tworzenia polityk bezpieczeństwa oraz zapewnienia zgodności z obowiązującymi przepisami, normami itp.,
- Zakres usługi wsparcia wdrożeniowego nie obejmuje żadnych zmian i rekonfiguracji w jakimkolwiek elemencie infrastruktury użytkownika/klienta, nie będącym rozwiązaniem stanowiącym przedmiot zleconych prac implementacyjnych.