WHATS UP GOLD
WYMAGANIA WSTĘPNE:
- Inżynier Bakotech wykonuje zlecone prace implementacyjne wyłącznie w asyście przedstawiciela Integratora/Partnera.
- Do wykonania zleconych prac bezwzględnie wymagane jest dostarczenie precyzyjnych i jednoznacznych informacji technicznych, dokumentacji oraz wytycznych, niezbędnych do właściwej parametryzacji rozwiązania.
- Klient/Partner powinien zapewnić na dzień przyjazdu inżyniera Bakotech/dzień rozpoczęcia prac wdrożeniowych wszelkie niezbędne elementy sprzętowe i programowe wymagane do poprawnego przeprowadzenia prac implementacyjnych, w szczególności:
- zainstalowany i skonfigurowany serwer z odpowiednim system operacyjnym dla platformy WhatsUp Gold,
- przygotowany i skonfigurowany serwer z systemem operacyjnym Microsoft Windows Server wraz z bazą danych MS SQL w wymaganych minimalnych wersjach,
- odpowiednio skonfigurowaną infrastrukturę teleinformatyczną pozwalającą na poprawną komunikację monitorowanych urządzeń/systemów z platformą WhatsUp Gold,
- zestawy poświadczeń, które zostaną użyte do konfiguracji usług monitorowania urządzeń/systemów poprzez platformę WhatsUp Gold.
ZAKRES WSPARCIA:
- Sprawdzenie poprawności konfiguracji przygotowanych systemów oraz baz danych.
- Instalacja centralnej aplikacji WhatsUp Gold na przeznaczonym do tego serwerze.
- Rejestracja licencji dla wdrażanych modułów WhatsUp Gold.
- Podstawowa konfiguracja modułów WhatsUp Gold zgodnie z dostarczonymi wymaganiami, w szczególności:
- ustawienie parametrów globalnych pobierania danych (pollingu) i progów alarmowych,
- ustawienie podstawowych parametrów użytkowych obejmujących m.in.:
- konfigurację serwera SMTP,
- konfigurację danych uwierzytelniania dla monitoringu poprzez:
- protokół NetFlow (wersja 5 lub 9),
- protokół SSH,
- protokół WMI,
- protokół SNMP,
- wstępne wczytanie urządzeń sieciowych do monitorowania,
- skonfigurowanie pulpitów roboczych (dashboardów),
- skonfigurowanie map,
- skonfigurowanie użytkowników i ich grup.
INFORMACJE DODATKOWE
Zakres usługi wsparcia wdrożeniowego nie obejmuje:
- Dostarczenia oraz instalacji sprzętu, oprogramowania systemowego i bazodanowego.
- Konfigurowania monitorowanych urządzeń/systemów użytkownika/klienta w zakresie np. parametryzacji protokołów ICMP, WMI i SNMP.
- Szkolenia użytkowników i administratorów systemu WhatsUp Gold.
- Doradztwa w zakresie dobrych praktyk monitorowania sieci teleinformatycznych, urządzeń i aplikacji.
- Żadnych zmian i rekonfiguracji w jakimkolwiek elemencie infrastruktury użytkownika/klienta, niebędącym rozwiązaniem stanowiącym przedmiot zleconych prac implementacyjnych.
- Przygotowania dokumentacji powykonawczej wdrożenia oprogramowania WhatsUp Gold.