WYMAGANIA WSTĘPNE:
- Inżynier Bakotech wykonuje zlecone prace w miejscu instalacji rozwiązania wyłącznie w asyście przedstawiciela integratora/partnera.
- Do wykonania zleconych prac bezwzględnie wymagane jest dostarczenie precyzyjnych i jednoznacznych informacji technicznych, dokumentacji oraz wytycznych, niezbędnych do właściwej parametryzacji rozwiązania.
- Klient/Partner powinien zapewnić na dzień przyjazdu inżyniera Bakotech wszelkie niezbędne wyposażenie dodatkowe wymagane do poprawnego przeprowadzenia prac implementacyjnych, w szczególności:
- przygotowaną maszynę fizyczną bądź wirtualną spełniającą wymagania sprzętowe rozwiązania Netwrix Auditor,
- przygotowaną instancję bazy danych, na której będą przechowywane dane programu Netwrix Auditor zgodnie z wymaganiami producenta oprogramowania.
- Klient/Partner powinien przygotować na dzień przyjazdu inżyniera Bakotech infrastrukturę teletechniczną w sposób pozwalający na poprawną konfigurację rozwiązania.
ZAKRES USŁUGI:
- Instalacja oprogramowania Netwrix Auditor.
- Wstępna konfiguracja.
- Wgranie licencji.
- Podpięcie systemu do bazy danych.
- Konfiguracja Monitoring Planów (Active Directory, File Server oraz Windows Server) zgodnie z wymaganiami klienta.
- Integracja z systemami klienta w zakresie manualnej konfiguracji:
- środowiska Active Directory – zgodnie z procedurą przygotowaną przez producenta,
- Windows File Server – zgodnie z procedurą przygotowaną przez producenta,
- Windows Server – zgodnie z procedurą przygotowaną przez producenta,
- Integracja z systemem poczty elektronicznej klienta.
- Zdefiniowanie cyklicznie tworzonych raportów z systemu na podstawie wytycznych klienta.
- Zdefiniowanie alertów w systemie na podstawie dostarczonych wytycznych klienta.
INFORMACJE DODATKOWE - DOTYCZY WSZYSTKICH USŁUG
Zakres usługi wsparcia wdrożeniowego nie obejmuje doradztwa w zakresie dobrych praktyk tworzenia polityk bezpieczeństwa oraz zapewnienia zgodności z obowiązującymi przepisami, normami itp.,
Zakres usługi wsparcia wdrożeniowego nie obejmuje żadnych zmian i rekonfiguracji w jakimkolwiek elemencie infrastruktury użytkownika/klienta, nie będącym rozwiązaniem stanowiącym przedmiot zleconych prac implementacyjnych.
Usługi dostępne w ADIT i/lub BAKOTECH oraz pod adresem: wdrozenia@adit.pl