ul. Drukarska 18/5 30-348 Kraków
+48 12 376 95 08

Wsparcie

Wsparcie

W usługach centrum kompetencyjnego ADIT oferujemy możliwość zakupu rozszerzonego wsparcia technicznego dla rozwiązań z oferty dystrybucyjnej grupy BAKOTECH. 

Rozszerzone usługi wsparcia technicznego pozwalają podnieść efektywność zakupionych rozwiązań przy eliminacji ryzyka przestojów w pracy związanych z problemami technicznymi powiązanymi z użytkowaniem i eksploatacją posiadanych rozwiązań bezpieczeństwa IT. 

Korzyści dla Partnera

  • ograniczenie ilości zgłoszeń posprzedażnych
  • przeniesienie odpowiedzialności za świadczone usługi wsparcia technicznego na partnera zewnętrznego (ADIT)
  • brak konieczności szkolenia i utrzymywania pracowników odpowiedzialnych za utrzymanie klientów korzystających z rozwiązań danego producenta

Korzyści dla Klienta

  • szybkie i pełnozakresowe posprzedażne wsparcie techniczne autoryzowanego dystrybutora
  • wysoka jakość usług związana ze specjalizacją w ramach rozwiązań oferowanych w grupie dystrybucyjnej BAKOTECH
  • certyfikowani inżynierowie, zapewniający profesjonalne procesowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klienta w języku polskim

W ramach usług rozszerzonego wsparcia technicznego (RUW) otrzymujesz:

  • wsparcie mailowe/telefoniczne dedykowanego inżyniera (8x5)
  • wsparcie on-line 24x7
  • Wymiana uszkodzonego sprzętu nastepnego dnia roboczego (NBD)*

W chwili obecnej RUW oferowane jest dla następujących rozwiązań:

  • COSOSYS
  • WATCHGUARD
  • SOLARWINDS

*usługa dla zgłoszeń usterek, które zostały potwierdzone przez ADIT do godziny 15.00

Wybierz gdzie chcesz się szkolić lub zamów szkolenie do własnej firmy.

Ostatnio dodane szkolenia

Filtruj szkolenia:

Aktualności

ADIT - Oficjalnie otwarty

Właśnie ruszyło centrum szkoleniowe ADIT poświęcone szkoleniom z WatchGuard, SolarWinds i  Cososys Endpoint Protector. Zapraszamy wszystkich chętnych do udziału! Co miesiąc oferujemy certyfikowane szkolenie.